عشق یا تعهد؟!

7 شهریور 1387


دو روز پیش که خانومت می لرزید و ماجرا را برام تعریف می کرد آرزو کردم کاش اونقدر مرد بودی که وقتی همسرت چندین ماه پیش به روابط پنهانیت شک کرده بود روبروش می ایستادی و بهش صادقانه می گفتی که عاشق یه زن دیگه شدی؛ نه اینکه اونقدر انکار کنی و بهش تهمت حسادت و بدبینی بزنی که دختر بیچاره فکر کنه شوهرش هیچ مشکلی نداره؛ و مشکل از طرف اونه که دچار توهم و شک های بی مورد شده! و داره تبدیل به یک بیمار روانی می شه!

نظرات 4 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

مهشاد یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 08:25 ق.ظ

:(

نوید یکشنبه 10 شهریور 1387 ساعت 08:45 ب.ظ http://bottles.blogsky.com

سلام. راست ش نمی دونم چی بنویسم. این که بگم هر کسی حق داره عاشق بشه درست نیست، بلکه باید گفت معیار فرد توی رابطه هاش چیه. مثلاْ یک آدم هوس باز معیارش کوتاه مدته و طبق همون رفتار می کنه و از نظر خودش درسته. یا فردی که تو رابطه ش با همسرش به مشکل برمی خوره و تا امکان یک رابطه ی جدید پیش می آد به ش چنگ می زنه، منطقی تصمیم نگرفته. چون داره یک ارضای نیاز کوتاه مدت رو فدای نیاز دراز مدت می کنه. البته ممکنه که فرد آدم منطقی باشه و ببینه همه جوره شرایط جدید براش بهتره. اون وقت باید این سوال رو مطرح کرد که به چه قیمتی؟ آیا از بین بردن مولفه های خوشبختی انسانی که یک روز اونو به بقیه ترجیح داده ارزششو داره؟ اصلاْ گیریم که اون یک غریبه، آیا به بهای بدبختی یکی به خوشبختی رسیدن با ارزشه؟ در این صورت می شه خیلی از کشتارها رو تو تاریخ برای رسیدن به خوشبختی توجیه کرد. البته مسئله اینه که ما همیشه آدمای منصفی نیستیم.

محمد حسن رحیمی دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.code.blogsky.com

سلام دوست عزیز وب زیبایی داری
فقط یک آهنگ زمینه خوب کم داره
خوشحال می شم به من هم سری بزنی
نظر یادت نره ...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد