12 مهر 1387


ریلکه : "اگر زندگانی روزانه ی شما در نظرتان حقیر می نماید تهمتِ ناچیزی بر آن نبندید. تهمت بر شماست که چندان شاعر نیستید تا جلال و جمال آن را دریابید."   


 پ. ن : شلم شوربا امر فرموده اسم وبلاگم را بگذارم "کاهل تن پرور".  راستش هر چیزی به فکرم می رسید الا اینکه سکوتم به تنبلی تعبیر بشه.  

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا شنبه 13 مهر 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.eshghedoroghi.blogfa.com

سلام.
وبلاگ قشنگی دارین. امیدوارم روز به روز بهتر بشه.
خوشحال می شم به کلبه حقیر ما سر بزنین.

شلم شوربا یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 05:27 ب.ظ http://WWW.NIMARASI.BLOGFA.COM

شوخی کردم .........

آرررررررره؟!!! می دونستم!

مهران سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام من مطالب شما رو راجع به شهر پترا و اردن خوندم ممکنه بیشتر درباره شهر پترا و غار اصحاب کهف برام بنویسید؟همینطور حدود هزینه ها برای ۳ نفر اقامت در هتل پنج ستاره در اردن.در صورتی که سفر جدیدی به اماکن تاریخی داشتین به ما ـمن و همسرم) اطلاع بدین .هیچ برنامه ای برای سفر به آرژانتین و برزیل دارین؟یا حیات وحش آفریقا؟

سلام
در نظرم بوده که مفصل تر در مورد جاهایی که دیدم بنویسم اما وقت نشده. در اولین فرصت!
در مورد هزینه ها: اگه پست ها را دقیق خونده بودید متوجه می شدید من با تور نرفتم اردن؛ و توی هتل هم اقامت نداشتم! من فقط عکس گذرنامه ام را ایمیل کردم و همه ی کارها اونطرف ردیف شد! پس شرمنده ام در این مورد کمکی نمی تونم بکنم.
اما این قسمت که نوشتید اگه سفر دیگه ای به اماکن تاریخی داشتم به شما اطلاع بدم! را متوجه نشدم. مگه قراره با هم بریم سفر؟! (البته باعث افتخار بنده ست!)
حیات وحش آفریقا را پایه ام اساسی! برنامه که برای سفر دور دنیا دارم اما کی امکانش پیش بیاد خدا می دونه!
موفق و همیشه در سفر باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد