باز می نویسیم!

شروع دوباره در هر کاری سخته، حتی اگه نوشتن وبلاگ باشه، حتی اگه فقط برای خودت بنویسی! نمی دونم شاید هم برای من اینطور باشه! وقتی می خوام کاری را که مدتهاست کنار گذاشتم، دوباره شروع کنم، احساس می کنم به یک انرژی مضاعف برای استارت احتیاج دارم. اینه که مدتها امروز و فردا می کنم تا اون انرژی حاصل بشه که اکثر اوقات نمی شه! تا بالاخره یک روز حوصله ام سر میره و دل را می زنم به دریا و بدون مقدمه شروع می کنم و بعد می بینم اونقدرها هم که فکرش را می کردم سخت نبوده!!!

به هر حال اینایی که نوشتم یه چیزای کلی بود که به وضعیت اکنون من هیچ ربطی نداره! چون الان داشتم مقاله ای در مجله ی موفقیت درباره ی فواید خواندن و نوشتن می خوندم تا به این جمله رسیدم: 

"...خواندن، استفاده از تجربیات دیگران است، نوشتن، استفاده از تجربیات خودتان..."

برای همین منم نوشتن را شروع کردم تا از تجربیات خودم استفاده کنم! بگذارید یک مدت برای خودم بنویسم بعد برای مخاطب محترم هم فکری خواهم کرد! 


پ.ن : لطفا لینک وبلاگتون را برام بگذارید حتی شما دوست قدیمی!

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://bottles.blogsky.com

به سلامتی شروع شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد