جلوه ی هنر

* انسان در هنر، وسیله ی ثمر بخش بودن خویش و هماهنگی با طبیعت را می یابد. (نوربرت لینتن، هنر مدرن، صفحه 262)


* از ششم خردادماه موزه هنرهای معاصر تهران، آثار گنجینه اش با عنوان  "جلوه هایی از هنر معاصر جهان" را در معرض دید عموم قرار داده است. این نمایشگاه شامل آثار فوق العاده مهمی ست از تاریخ هنر که ما فقط از طریق تصاویر امکان رویتشون را داشتیم، اما رو در رو شدن با یک اثر هنری، حس بسیار متفاوتی داره... حدود چهارسال پیش که این آثار را از نزدیک دیدم... (نمی تونم جمله ای برای توصیف حسم پیدا کنم، بهتره خودتون تجربه کنید.)

آدرس: خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران. (یادآوری: دوشنبه ها روز تعطیلی یه موزه های تهرانه.)


* کلیفرد استیل می نویسد: "راهی است که باید با قدم های مستقیم و تنها طی شود... تخیل، بعد از آزاد شدن از غل و زنجیر قوانین ترس، با شهود یگانه می شود. و کنش، ذاتی و مطلق، معنای آن و محمل شور و شوق آن است." (نوربرت لینتن، هنر مدرن، صفحه 281)


* این روزها شوق عجیبی دارم برای طراحی و شاید (شاید که نه، حتما) این تاثیر برق گرفتگی ای ست که چهارشنبه ی هفته ی گذشته دچارش شدم. وقتی با هیجان در مورد انیمیشن صحبت می کرد برق چشماش بدجور من را گرفت...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام خیلی وقته وبلاگتون رو آپدیت نمیکردین من وبلاگ شما رو جزو علاقه مندیهام زده بودم ولی به روز نمیشد.به هر حال از اینکه سالم هستین و مینویسین خوشحالم.سفر جدید تشریف نبردین؟من پایه سفرهای ماجراجویانه هستم .اگه خواستین در خدمتم.ایمیلم رو دادم.

منم از اینکه سالمم و می نویسم خوشحالم! مگه قرار بوده سالم نباشم؟! یا ننویسم؟!
سفر جدید، بله، داخل ایران، که متاسفانه فرصت نشده بنویسم...
تشکر از لطف شما.

شیما پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://tanhaie.blogsky.com/

وبلاگتو دوست دارم ،چون به شکل عجیبی، روند تکامل روحیت و بزرگ شدنت ،در درون نوشتهات آشکاره،نور درون نوشته یک سال قبلت با امروزت کلی فرق می کنه و این زیباست.
امیدوارم هر روزت نورانی تر از روز قبلت باشه.

من خودت را دوست دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد